ТАЄМНИЦЯ ДИНОЗАВРІВ

06.10.2018р. у пізнавальному клубі «ЮНІСТЬ ПЛАНЕТИ» відбулася ще одна пізнавальна і дуже цікава зустріч. Цього разу знайомились з незвичайними фактами, які відносяться до ери динозаврів. Приємно, що з кожною зустріччю юних дослідників стає все більше. Ми переглядали науко-популярні відеофільми та обговорювали, як еволюціонували динозаври протягом усього періоду свого існування. Скільки ж виявилося питань у наших дослідників! Найбільше вразив дітей той факт, що динозаври жили на планеті на багато довше ніж люди. Як стверджують учені, ера динозаврів тривала 185 млн років. Відомо, що динозаври були найважчими серед усіх тварин, що населяли нашу планету. Так, на приклад, вага одного з найбільших динозаврів суперзавра перевищувала масу 10 слонів! В ігровій формі ми спробували зробити порівняння людини з таким велетнем. Разом з іграшковими динозаврами, які діти принесли з собою, ми розміщували предмети, що на багато менші за іграшки. Діти були в захваті, уявляючи реальній розміри динозаврів. А ще наших дослідників вразив той факт, що більшість видів динозаврів були миролюбними травоїдними тваринами. Взагалі вчені виділяють більше 500 різних видів динозаврів, але це не межа, насправді існувало значно більше різновидів цих дивовижних істот, тому науку чекають нові відкриття. Наші розумники також виявили бажання пошукати цікаві історичні факти про динозаврів і ми обов’язково про них дізнаємось на наступній зустрічі.